Saturday, December 11, 2010

THE LAST POST OF THE YEAR

Finally my exams are over and it's time for HOLIDAY!!!!
I'll be gone to my lovely country on sunday 12th and will spend a year over there. Hoping for surprises.

btw beberapa hari yang lalu gw gak sengaja nemuin lembaran2 surat yang temen SMP gw kasih pas perpisahan gw pergi ke Malaysia. Pas ngebaca gw berasa rada gimana gitu scara ada isi nya yang menurut gw untuk usia 21 ke atas.

Dulu pas baca kayaknya kagak berasa apa2, tapi pas kemarin baca kok kayak ada yang beda, entah kenapa gw juga gak ngerti.heheh

As I've told you before, my last post of the year would be something different. Something which I didn't think that it is gonna happen. but I've made it anyway.

It is a piano song, which is created by my self. The title is 'i ru o ji ji an ul gol al ji man ba ran da', which means 'I'm hoping for something that's not gonna happen'. But actually, it should be titled "i love you even though you don't love me", but because of my tutor is having exam, therefore I haven't got the translation for that yet.TT. I didn't play it well due to the lack of time, besides I started playing piano two months ago. But at least I've tried my best. enjoy :p

2 comments:

Garneta Think said...

waktu terasa semakin kelabu
tinggalkan cerita tentang kita
akan tiada lagi kini tawamu
tuk hapuskan semua sepi di hati
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
reff: ada cerita tentang aku dan dia
dan kita bersama saat dulu kala
ada cerita tentang masa yang indah
saat kita berduka, saat kita tertawa

teringat di saat kita tertawa bersama
ceritakan semua tentang kita


tiap gw mencoba inget masa smp,,w selalu inget lagu ini,,,
gw ga tw kenapa masa smp gw sangat berarti bagi gw,,,walaupun kisah smp gw ga sempurna,,tapi gw tetep suka masa2 itu...^_^

Galih Yudha Kuswandaru said...

kyknya liriknya salah dikit deh.scara gw kenal banget lagunya..used to be my song with someone..btw sapa disana??dukun tmn gw smp yak??